19 - 21 november: Ushuaia, Fin del Mundo

21 november 2017 - Ushuaia, Argentinië

Na bijna 5 maanden reizen van Noord naar Zuid in Amerika aangekomen in Ushuaia, Fin del Mundo...het einde van de wereld, de zuidelijkste stad ter wereld en gelegen in Argentinië (9e land alweer 😁).

Raak ondertussen volledig in de war van al die verschillende currency hier 😳. Had er dit keer niet eens aan gedacht om te wisselen voordat ik aan kwam 😂. De grens gaat heeeel geleidelijk over en aan de natuur zie je geen verschil 😉. Gelukkig een bed & breakfast op loopafstand van de bus.

Breng een bezoek aan Parque Nacional Tierra del Fuego om een hike te doen door de natuur. Helaas zijn, door het slechte weer van de afgelopen dagen, 2 van de 4 trails gesloten. Dus ook degene die ik eigenlijk wilde doen, de mooiste natuurlijk. Mag de pret niet drukken en de trek die ik nu gedaan heb is nog steeds moeite waard met sneeuwtoppen, bergen en meren. Zondag de hele dag sneeuw en regen maar op maandag tijdens de hike komt het zonnetje door (graadje of 4 hier met flinke wind 🤧)...gelijk een stukje warmer en mooier uitzicht natuurlijk.