20 - 23 oktober: San Pedro de Atacama

24 oktober 2017 - Santiago, Chili

Touch down in Chili, land nr 8 alweer. Time flies!!!

Atacama woestijn 🏜, de droogste plek op aarde!! De laatste keer dat het hier regende was in juni, een uurtje 😁. Een dorp met een heerlijk klimaat (graadje of 25-27 overdag en ‘s nachts 5-8 graden) om wat te relaxen en bij te slapen. Langzaam maar zeker weer aan het zakken qua hoogte..zit nu op 2.600 mtr wat nog steeds goed te merken is bij enige inspanning.

Een fietstocht naar Valle de la Luna (Moon Valley) is hier een van de highlights. Een bijzonder landschap in de woestijn dat niet voor niks ‘Moon Valley’ 🌙🌑🌕 heet. Bergen doorregen met zoutlagen en gigantische duinen, een mooi en bijzonder uitzicht! Verder genieten van het mooie weer, korte broek & slippers 😎, en gezellig afspreken met Belgen die ik op de Uyuni tour heb ontmoet.

Ondertussen in Santiago aangekomen en morgenochtend haal ik Margot van het vliegveld om samen door te reizen. Kijk ernaar uit om weer een keer ‘live’ een bekend gezicht te zien 😁!

Ps. Heb nog een paar video’s van Uyuni toegevoegd.

1. Herman:
    25 oktober 2017
    Ah, feest der herkenning. In Santiago ook zeker met de kabelbaan naar boven de berg op (of met de fiets, ook leuk!). Een van de leukste steden vond ik!
  2. Sannie's Journey:
    26 oktober 2017
    Dat ga ik even onthouden H.. was maar 1 nachtje nu maar kom nog 1 nachtje terug!! X