11 - 14 december: Rosario

15 december 2017 - Rosario, Argentinië

Aankomst in Rosario, geboortestad van voetbalgod Messi en Che Guevara!!!

Wederom een relaxte stad, en ook leuk dat er weinig toeristen zijn.. in ieder geval weinig uit Europa. Er is dan ook niet heel veel te doen. Gebruik de tijd om te wandelen langs de highlights, relaxen en een middag met de locals naar een strandje aan de lokale rivier Paraná.

Ondertussen hebben we ook al een en ander vastgelegd voor als Eric & Geeke en Karin straks komen en daar begin ik na bijna 6 maanden alleen reizen ook naar uit te kijken, een goed vooruitzicht ☺️!

Vanaf Peru was t redelijk fris/koud overal dus de warmte is weer heerlijk waarbij ik de beestjes even was vergeten... In Rosario zijn er weer muggen en springen de kakkerlakken opzij op de stoep 😁.

Nu voor 1 dagje in Buenos Aires om vanuit daar op zaterdag te vliegen naar Iguazú.

1. Rianne:
    19 december 2017
    Wist niet dat Rosario de geboortestad van Messi en Che was, leuk weetje! Ben benieuwd hoe je de Iguazú watervallen hebt ervaren? Ik vond ze indrukwekkend en erg mooi :-) Kan me voorstellen dat je uitziet naar komst van Eric & Geeke en Karin. Heel veel plezier in de laatste weken en wish you Merry Christmas and a Happy New Year!