17 & 18 juli: Rio Dulce & Livingston

18 juli 2017 - Lívingston, Guatemala

Heel vroeg mijn nestje uit om de bus van 6.15 am te halen naar Rio Dulce. Nu was dat niet heel erg want was al wakker van alle herrie..oefff...moet dus betere selectie doen op mijn hostels :(

Om 10.30 in Rio Dulce en om 14.30 de boot naar Livingston. Livingston is alleen per boot bereikbaar. De boottocht duurt 2 uur en was echt geniaal mooi!! 40 km vol gas over de Rio Dulce richting Livingston (met een paar sight seeing stops). De natuur is schitterend, en het regenseizoen maakt natuurlijk dat het nog groener is. Livingston zelf is ultiem relaxed en omdat het heel dicht tegen de carib aanligt noemen ze het ook wel een Caribisch eiland. In tegenstelling tot de rest van Guatemala wonen hier veel donkere mensen, nog vanuit de slavernij. Soort van 'rasta' meets 'maya' of zo ;-)

Het is er heel warm en vochtig (en dus ook HEEL veel muggen..Haha). Sinds mijn vertrek uit Antigua last van mijn maag/darmen en hoofdpijn dus hier een paar dagen helemaal niks voordat ik naar Nicaragua vertrek.

1. Herman:
    19 juli 2017
    Allemachtig, paradise!!!
  2. Hanneke:
    Heeel mooi!
  3. Anke:
    20 juli 2017
    Wauw, dat groen doet echt denken aan een paradijs. Veel succes met de gezondheidsperikelen, die horen er ook een beetje bij! En lekker relaxen en genieten van alles!
  4. Annette:
    muy agradable
  5. Bart Vromans:
    21 juli 2017
    Ziet er goed uit!
  6. Barbara van Beek:
    21 augustus 2017
    Hi San, mooie verhalen / foto's allemaal hoor! Kan me Rio Dulce en Livingston ook nog herinneren (van lang geleden :-). Heb je nog mannatees gezien?
    Geniet verder!
    Barbara