22 - 26 december: Buenos Aires

26 december 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Weer een paar dagen in Buenos Aires.. voelt als een heerlijke relaxte stad, al is het erg warm.

Wandelen door de stad, langs parken en winkels.

Heb een kookles geboekt..voordat ik weer naar huis ga moet ik toch een paar dingen onder de knie hebben 😉. Empanadas, dulce de leche, flan en natuurlijk de nodige uitleg over de Argentijnse wijnen. Erg leuk!

Zelf aan de slag met empanadas, paar gemaakt voor het kerstontbijt met Eric & Geeke. E&G komen op 1ste kerstdag aan en zijn om 8.30 uur in het appartement in Palermo... Na het ontbijt een wandeling door de stad en ‘s avonds heel erg goed gegeten in Puerto Madero, een echte traktatie!!

Om 3.30 uur gaat de wekker, om 6.10 uur het vliegtuig naar Salta voor de roadtrip!

1. Adrie van Sorgen:
    2 januari 2018
    Straks naar Argentinië. Hoe staat het met de blue dollar ? We vinden alleen verhalen van 1 en 2 jaar geleden.
    Good traveling een voorspoedig 2018 gewenst
  2. Sannie's Journey:
    3 januari 2018
    Adrie, blue dollar is een oud verhaal! Door stabilisatie van de peso vs dollar is het voor argentijnen niet meer zo interessant als aantal jaar geleden. Pinnen is wel erg duur hier, kost €5-10 per €150 pin (max 3000 pesos). Meer pinnen lukt zelden.. dollars wisselen is wlijk dus nog steeds voordeliger. Erg mooi land, een fijne reis!!