29 juni: Even wennen...

29 juni 2017 - Antigua, Guatemala

Met 8 uur tijdsverschil natuurlijk heeeeel vroeg wakker dus ook maar vroeg opgestaan. Het goede nieuws is dat ze in Guatemala heerlijke koffie hebben en met een vers fruitje erbij is dat geen straf ;-)

Een dag om te relaxen en beetje te acclimatiseren.. het is trouwens duidelijk regenseizoen, vanaf 12 uur stroomt de regen door de straten.

Het kost even wat moeite om iedereen te activeren te bellen ivm mijn tas maar het goede nieuws is dat hij is gevonden en uiteindelijk om 23 uur in mijn hostel in Antigua is. Fijn dat ik weer compleet ben :)

Ontbijtje

Antigua 1

Antigua 2

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Detty:
    1 juli 2017
    Heerlijk! Zitten Cafe Condesa en de Bagel Barn er nog, op het Plaza Mayor? Hebben we ook heel veel ontbijtjes gehad! :-)
  2. Annette:
    1 juli 2017
    Mooi dat je je compleet voelt met je spulletjes en dat slechts 1 tas alles is wat je nodig hebt:-) x
  3. Brigitte:
    Ziet er goed uit San! Fijn dat je tas er weer is. Succes met acclimatiseren. Xx
  4. Karin:
    Goed Begin San, ziet er leuk uit, Beetje Trinidad :-) xx
  5. Jeroen:
    1 juli 2017
    coole foto's. veel plezier en fijn dat alles weer terecht is.
  6. Herman:
    1 juli 2017
    Heerlijk.. nu nog een Telegraafje scoren
  7. Sannie's Journey:
    1 juli 2017
    Detty, Condesa zit er nog.. hier om de hoek en gisteren geluncht ;-). Barn nog niet ontdekt. Komt vast nog wel!