5 juli: Estudiante espagñol

5 juli 2017 - Antigua, Guatemala

Dag 3 Spaans zit erop. Even wennen maar valt niet tegen... Het verstaan gaat mij redelijk af maar met spreken is het lastig de juiste woorden te vinden. Mijn kennis van Frans helpt enorm maar dat is weer lastig met de uitspraak. Mucho práctica dus en vanavond nog wat woordjes leren ;-).

Estudio

Dat ik altijd het 'mug-slachtoffer' ben dat wist is al wel. Dat het hier erg zou zijn ook... Ik smeer mij 's ochtends (advies klm travel clinic) dan ook braaf in met een factor, die laat ik 45 minuten intrekken alvorens ik mij dus insmeer met DEET (heel ritueel hoor ;-)). Dag 1 was mislukt omdat mijn tas er niet was, maar vanaf dag 2 gaat t goed. Maarrrr als ik dan ook maar een paar minuten te laat ben met een nieuwe laag (na een uur of 6-8, lekker vaag) tja dan is t niet best. 8 x enkel links en 5 x enkel rechts.. Je ziet ze niet, maar voelt ze alleen... dussssss!! Heel belangrijk om even te delen hahaha LOL

1. Brigitte:
    6 juli 2017
    Haha, je begint in ieder geval alweer een routine te krijgen!
  2. Josephina:
    6 juli 2017
    Dat " mug-slachtoffer" komt me bekend voor. Zit zeker in de familie. En is idd heel vervelend.