20 & 21 juli: Goodbye Guatemala & Hello Nicaragua

21 juli 2017 - León, Nicaragua

Na 3,5 week Guatemala is het tijd om door te gaan.. Guatemala is heel mooi met zijn vulkanen, bergen, meren, ruïnes en de mensen zijn erg lief en behulpzaam! Mooier dan ik had verwacht, echt een aanrader!!

Op naar Nicaragua waar ik na 1,5 dag reizen in boot, bussen, vliegtuig en taxi's aankom in Léon. Heb overnacht in Guatemala Cuidad waar ik na aankomst om 21.30 ook nog een keer uitgeboekt werd, altijd fijn, zeker als je wekkertje weer om 4 uur gaat :). Maar ja, mocht de pret niet drukken en werd goed geregeld dus ging redelijk soepel (hebben ze trouwens ook Uber, erg fijn in zo'n stad waar je eigenlijk niet wil zijn ;-))l. Nu op ontdekkingstocht in Nicaragua!

PS. Kreeg van de taxi chauffeur een compliment over mijn Spaans! Ha!

1. Detty:
    22 juli 2017
    Spannend, weer een nieuw land! Je gaat als een speer zeg! :-)
  2. Sannie's Journey:
    23 juli 2017
    @Detty, klopt...was al 3,5 week in Guatemala en wil nog heeeeeeel veel zien incl Zuid Amerika. Keuzes, keuzes ;-). Waar ben jij toen precies geweest?
  3. Annette:
    23 juli 2017
    Hey Sannie, mooi zo'n compliment over je Spaans, goed bezig:)!! Hele onderneming van het ene naar het andere land....benieuwd wat Nicaragua je brengt....en echt jammer dat mijn vakantiedagen op zijn:-( Geniet ervan. x
  4. Josephina:
    23 juli 2017
    Multa, que va biencon tu español!
  5. Lies Vreeswijk:
    24 juli 2017
    Hoi San,
    Wat een geweldige reis ben je aan het maken en superleuk om je ervaringen hier te lezen! Blijf lekker genieten!
    Liefs, Lies