9 - 16 augustus: Bocas del toro - Isla Colon & Bastimentos

15 augustus 2017 - Boquete, Panama

nZeker een plaats waar ik langer kan blijven of in ieder geval nog een keer terug moet! Caribisch, elk eiland zijn eigen sfeer, je gaat van eiland naar eiland via watertaxis (1-5$ one way), slapen op het water (in Bastimentos staan de huizen op palen in de zee) met het geluid van de zee :)

Eerste paar dagen ben ik op Isla Colon geweest, het hoofdeiland van Bocas. Een dag een tour gedaan naar oa Delphin Bay, Sloth Island, Isla Zapatilla.. Die dag HEEL veel regen en na 1 uur in de boot was echt alles doorweekt ;-), zelfs de dolfijnen lieten zich verjagen door de regen dus geen dolfijn gezien helaas. Dagje fiets huren om naar Playa Bluff (surf strand) te gaan, dagje naar Isla Carenero en dan gaat de tijd snel voorbij.

Daarna op Isla Bastimentos geweest, dagje kajakken en snorkelen en een dag naar Red Frog Beach (killer waves).. Heerlijk vertoeven ondanks dat t veel regent. De tijd vliegt voorbij, zozeer zelfs dat ik er via José en Gert op dag 6 erachter kom dat het tijdsverschil met NL nog maar 7 uur is ipv 8 uur..Haha. Schijnbaar wordt het aangepast als je de grens overgaat. En aangezien ik alleen mijn iPhone als klok gebruik, gaat dat vanzelf ;-) Een erg mooie & leuke hostel waar iedereen zelf kookt en dat dus ook een leuk & sociaal gebeuren is. Leuk!

Vandaag laatste dagje hier, tijd om de rest van Panama te ontdekken.. morgen door naar Boquete. Daarna waarschijnlijk Coiba.

1. Geeke:
    16 augustus 2017
    Hi San, net terug van fietsvakantie in Frankrijk. Heerlijk 3 weken in de buitenlucht, maar ik moet zeggen dat dat Jaguar Hostel er ook heel erg aantrekkelijk uitziet. Kan ik bijboeken?
    Liefs, Geeke
  2. Josephina:
    16 augustus 2017
    Weer mooie foto's, San. Veel liefs!
  3. Annette:
    17 augustus 2017
    Hai Sannie, fijn ff relaxen op 1 plek! En in Coiba is het whaleshark season....:-) ik heb ze gezien met duiken, maar ik kan je echt aanraden om te gaan snorkelen want ze zitten vlak onder het oppervlak. Te groot, te bizar. En soms ook een dolfijn, mss heb je hier gelukt om die te zien. Ben benieuwd. x
  4. Sannie's Journey:
    17 augustus 2017
    @Annette, okay beslissing is genomen