9 augustus: Via San José naar Bocas del Toro (Panama)

10 augustus 2017 - Bocas del Toro, Panama

Na 1 nachtje San José door naar land 4, Panama! Gelukkig in SJ nog even de oplader voor mijn Mac kunnen fixen.

En....mijn creatieve nepticket toch nog kunnen gebruiken. Had ik niet verwacht en trouwens ook geen rekening mee gehouden... met een stalen gezicht gewoon zeggen dat je op 14 aug terug vliegt vanuit San José naar NL. En daar dus ook een (nep)ticket voor hebben. Je krijgt alleen een visum in Costa Rica & Panama als je bewijs hebt dat je weer vertrekt. Panama is nog strenger dan CR, je moet echt een vliegticket hebben een busticket is niet voldoende. Lang leve internet en sites a la reisjunk (aanrader trouwens). Documentje downloaden, info opzoeken (moet wel echte vlucht nrs hebben), intypen, pdf-en en klaar ;-)

Na 8k worden we ook gewoon aangehouden en komt de policia de bus in om alle paspoorten te controleren. Streng dus!! Nog uurtje in de bus, half uurtje in de boot en Touchdown Bocas del Toro (eilandengroep in het oosten van Panama aan de Caribische zee)

Relaxparadijs!! Owwww...wat is dat Caribische sfeertje toch fijn :) Ik blijf hier even!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Herman:
    11 augustus 2017
    Oehhh heerlijk San!
    En lekker illegaal t land in dus, weet je ook is hoe dat is haha... Bij gebrek aan hostels kan je wellicht nog een AZC'tje pakken
  2. Sannie's Journey:
    12 augustus 2017