6 & 7 augustus: Manuel Antonio

7 augustus 2017 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

Het klopt...witte stranden, mooie natuur & tropische dieren!

Het klimaat is hier weer heel anders dan Monteverde.. Logisch natuurlijk want Manuel Antonio ligt aan de Pacific Ocean (al scheelt het maar 120k). Op de dag van aankomst de hele middag tropische buien, niet te zuinig ook ;-). Gelijk een tour geboekt voor zondag, met gids natuurlijk want anders zie je weinig dieren. Om 7:15 uur pick up voor het park. Gelukkig  is het niet heel druk (dat vond de gids trouwens, ik vond het veeeeeel te druk) en dat geeft de kans veel mooie dieren te zien, zie foto's voor de impressie. Het was echt de moeite waard!!

Beetje sneu wel dat sommige bezoekers het nodig vinden de aapjes echt lastig te vallen. Gelukkig lopen er genoeg 'racoons' (wasberen) in het park die de toeristen afstraffen met een koekje van eigen deeg als ze zijn zwemmen. Maken gewoon tas open op zoek naar eten etc hahaha LOL

Vandaag even heerlijk niks (alleen een strandje met boek) behalve een paar dingen regelen voor mijn reis morgen (naar San José voor 1 nacht, en dan door naar Bocas del Toro in Panama..het 4de land alweer..time flies ;-)).

Vandaag, 7 augustus, ook alweer 12 jaar geleden dat papa is overleden. Pffff wat gaat de tijd snel :(. Ik schat in dat pap het maar niks zou vinden dat ik dit doe, maar stiekem zou hij wel trots zijn ;-). Vanavond een biertje op pap!

Morgen San José en hopelijk lukt het om even langs een Apple store te gaan zodat ik mijn MacBook weer kan gebruiken. Zou fijn zijn...

1. Lies Vreeswijk:
    8 augustus 2017
    Wat een prachtig avontuur ben je aan het beleven. Ik geniet van je verhalen en prachtige foto's! Ik weet zeker dat je vader heel trots op je zou zijn.
    Als ik iets voor je kan betekenen mbt je MacBook laat maar weten, kan altijd kijken wat vanuit hier mogelijk is.
    Dikke x, Lies
  2. Karin:
    8 augustus 2017
    Weer prachtige foto’s San, je IPhone doet het goed :-) Weet zeker dat je vader het ook prachtig vindt wat jij allemaal beleefd! xx
  3. Sannie's Journey:
    8 augustus 2017
    @Lies, dank voor je bericht.. Ondertussen bij de Apple store hier in San José geweest en laptop is weer aan het opladen
  4. Hanneke:
    8 augustus 2017
    Mooie foto's weer! En biertje gedronken op je vader? En op naar Panama. Echt leuk om dit allemaal vanaf de bank , in vandaag regenachtig NL te volgen!